Davall la batuta del professor José Luis Peris Cordellat, els alumnes del Conservatori Professional de Torrent han interpretat ritmes dinàmics i vibrants en l'última sessió del cicle Música de Cambra a l'Andana
Els alumnes del Conservatori Professional de Música de Torrent van aconseguir omplir una vegada més l'aforament de l'Andana del Museu Comarcal de l'Horta Sud en l'última sessió del cicle de concerts de Música de Cambra, celebrada durant la vesprada del dissabte, 30 de maig. D'esta manera tan especial, el Museu ha posat el punt final a este cicle musical que es despedix fins al pròxim curs amb un balanç molt positiu de públic assistent.
Durant estos últims mesos, "hem volgut donar a conéixer la qualitat dels músics que formen les bandes i escoles de les localitats de l'Horta Sud, congregant en cada una de les seues sessions a molts veïns de la comarca de totes les edats, molts d'ells ja melòmans i altres que han aprés a disfrutar de la música de cambra a partir d'estes sessions obertes", ha assegurat la presidenta del Museu, Soledad Ramón.
Durant el present curs, s'han abordat distintes disciplines i estils, l'Andana ha viatjat pel Renaixement, el Barroc i inclús ha botat fins a compositors del segle XX. Els conservatoris de Catarroja i Torrent han sigut els protagonistes i els assistents han disfrutat amb tot tipus d'instruments com a flauta, piano o saxo.
En esta ocasió, dirigits pel professor José Luis Peris Cordellat, els estudiants de Torrent van delectar el públic amb ritmes vibrants i dinàmics com el Chachachá o la Samba de la suite "Sud-América", composta per Lino Florenzo.
Les peces musicals de la "Opera de los tres peniques", una de les obres més influents i significatives del segle passat, van commoure els assistents que van disfrutar al l'escoltar temes com "Ballade Mac Knife".
Els saxòfons van ser els clars protagonistes de la jornada gràcies als artistes: Jerónimo Pastrana, Nacho Moya, Juan Bosco, Rafael Flames, Laura Carratalá, Paula Andreu, Celia Samblás, Alexandra Catalá, Daniel Cércols, Alberto Gil i Nuria Hernández.
El ritme àlgid es va mantindre amb "Antoinet" del compositor nord-americà Scott Joplin, amb "Cuevas de Nerja" de A. Vendes i amb la selecció de peces de Farnaby, Bach, Haydn i Grieg.