Actualitat
4 d’octubre de 2018

La Mancomunitat amb les noves energies a través d'ACCOmarca?t

Bielsa: ?El Fòrum va posar les bases per fomentar el potencial immens i de futur de l'Horta Sud'

 

El president de la Mancomunitat de l'Horta Sud assegura que ?són moltes les idees de negoci de futur que trobem a la nostra comarca i que aporten una visió neta i col.laborativa?. Carlos Fernández Bielsa va agrair la participació ?nombrosa i de qualitat? a la jornada organitzada per la institució ?per fomentar l'immens potencial de l'Horta Sud'.

?Tot naix a partir de captar una necessitat, aprendre i emprendre?, amb esta idea com a eix central, la Mancomunitat va reunir en ACCOmarca?t_18 (Fòrum pel creixement de l'Horta Sud) un dels debats més interessants: ?El món i la seua influència?.

De les noves eines davant la globalització, van tractar representants dels sectors més innovadors, moderats per Joaquín Costa de l'Associacó de Joves empresaris de València. Així Charge and Parking, una empresa de recent creació al nostre territori, va ser testimoni de la innovació en un sector emergent. Esta jove empresa aporta totes les facilitats per a la instauració definitiva de les energies netes i renovables. Així, han creat una comunitat on compartir els punts de recàrrega que trobem a la comarca, i que connecta els usuaris de vehicles elèctrics, potenciant les noves tecnologies.

En una línia similar, Som Alimentació, també va ser tot un exemple. En este equip apropen la població a l'agricultura ecològica, amb venda directa o pel seu lloc web i les xarxes socials. El negoci cooperatiu d'un sector tradicional i que es vol renovar funciona per recuperar un estil de vida més saludable i accessible.

El nou valor afegit ?ja no és tant la marca sino la relació amb l'usuari-client potencial'. Així, empreses ja consolidades internacionalment com ara Brandmanic es presenten com l'ajuda per a la visibilització de les marques, i així ho van exposar al Fòrum celebrat al centre sociocultural ?La Fàbrica? de Mislata. En este cas l'aposta és convertir-se finalment en ?influencer? i referent en l'oferta de projectes i productes.

l'últim exemple a esta taula per il.lustrar als assistents d'ACCOmarca?t,  el va exposar Discocil, dedicats a l'oci nocturn i treballant en la renovació constant i la rendabilitat.

En definitiva, van ser quatre taules d'anàlisi, experts i casos d'èxit del nostre entorn, que en ACCOmarca?t reunir a mes de 200 persones.